Äntligen



Långhelgen först i Kolmården och sedan i Stockholm var hur mysig som helst. Jag fick äntligen använda min finfina klänning på bröllopet. Jag är supernöjd med den och tycker jag såg ut som en bakelse, men kände mig ovan i början med urringningen som syntes desto mer när man satt ner. Över klänningen hade jag en svart kort kavaj med trekvartsärm eftersom vi skulle gå tillsammans till Stadshuset, där själva vigseln hölls. Det var första gången jag bevittnade en vigsel som inte var i Kyrkan och det var intressant må jag säga. Massor av köande och väntande par befann sig utanför. Jätteroligt att se alla olika stilar och klädsel. Efter vigseln bjöds det på mat och lekar i parets gårdslokal i Kungsholmen. Måste säga att det var en intressant mix av människor. 18 gäster och nio olika nationaliteter! Bruden var nämligen tyska och hade många vänner från olika länder. Jätteskoj! Jag är sugen på att gå på fler bröllop. Ingen mer som ska gifta sig?

Kommentarer
Postat av: J

Och det var ju Indisk buffé smaskens

2009-05-28 @ 21:55:03
Postat av: A

vad fin du e i klänningen. du kan alltid gå på ditt o jonas bröllop snart ;-). vem vet, kanske händer det ngt romantiskt på er USA-resa :-).

2009-05-28 @ 23:39:44
Postat av: Travel and fashion

A: Tackar:-)

2009-06-01 @ 23:05:45
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0