Hårförlängningen



Här kommer en bättre bild av hårförlängningen. Jag tycker att det blev jättebra och är supernöjd! Känns så härligt med ett tjockt långt hår. Plattar man det blir det skitsnyggt direkt och håller hela dagen. Locka har jag inte provat ännu, men det brukar bli jättefint det med. Jag hoppas att detta håller sig snyggt länge. Hittills har jag tappat en slinga, men det gäller att inte rycka i det för hårt och att inte pilla för mycket på fästena som jag är expert på:-). Till kvällen sätter jag upp det i en knut eller gör en fläta för att slita så lite som möjligt på håret. Man ska helst inte tvätta det så ofta, men två ggr i veckan är ok och då använder jag speciella produkter från ragoon avsedda för extensions. I topparna är det bra att ha silikondroppar och någon värmeskyddande produkt annars blir det lätt väldigt torrt.

Men som sagt hittills är jag riktigt nöjd och rekommenderar alla som är nyfikna att prova!

Kommentarer
Postat av: J

Tror du jag blir snygg med lite extensions? ;-)

2009-11-30 @ 15:16:38
Postat av: Travel and fashion

J: Du skulle bli finfin i extensions tror jag, hi hi:-)

2009-12-01 @ 20:38:15
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0