Kursstart torsdag



Yes, fick en plats på Pole dance, de hade förväxlat kursstarterna på hemsidan, så nu börjar jag på torsdag. Detta kommer att bli grymt spännande och jag är taggad till tusen. Pole dance, även kallat vertical dance eller Pole strip beskrivs som en blandning av akrobatik, balett och sensuell dans. Dansen härstammar från asien och har utvecklats från konstformen chinese pole (alltså inte från strippklubbar som man kanske kan tro) där man utför akrobatiska övningar på skyhöga bamburör. Sysslar man med det här regelbundet lär man bli extremt trimmad vilket är perfekt till bikinisäsongen. Grundkursen är 7 gånger, men det finns fyra nivåer om man blir biten och vill fortsätta. I slutet av grundkursen hänger man upp och ner på stången, det ni!

Beach 2010 här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Fridas Fashion

Det vill jag också testa! :)

2010-04-27 @ 16:20:51
URL: http://fridasfashion.se
Postat av: Travel and fashion

Frida: Japp verkar himla kul:-)

2010-04-29 @ 13:15:06
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0