Bra vecka



Har haft en bra vecka. Hållt i en rekrytering på egen hand med allt vad det innebär; annonsering, kandidatselektering, intervjuer och kandidatpresentationer mot kund. Har greppat rollen som konsultchefsassistent men vill gärna ha mer utmaning och helst lära mig allt om allt på en gång, ha ha! I torsdags var det julfest med jobbet, inklusive Stockholms- och Malmökontoret. Nice. Avslutade jobbveckan med middagsmys med min fina vän Gabriella, som alltid lagar så god mat! Dagen idag har inneburit julklappsjakt, den sista! Inköp av julkort (sent jag vet), en jullatte på Brogyllen, bästa fiket, ett besök med en julgåva till våra snälla och fina grannar samt avnjutit en mumsig middag bestående av ugnsbakad lax med västerbottensost, pressad potatis och vitvinssås. Bra vecka alltså.

Resten av helgen kommer att bestå av lite arbete, lite hemmafix inför julledigheten samt träning. Hoppas att hinna med lite bloggning också. Ciao.

Kommentarer
Postat av: A

kul att det går bra för dig på jobbet. jag missade jobbets julbord i år eftersom jag skulle åkt till barcelona...som dessvärre blev inställt pga strejk :-(. om vi inte ses/hörs innan jul & nyår - GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

2010-12-19 @ 18:22:47
Postat av: Travel and fashion

A: Tackar:-) Vad tråkigt med din resa! Önskar dig en God Jul & Gott nytt år med! Kram

2010-12-23 @ 17:58:48
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0