Umeå

Massor av snö och strålande solsken och någon enstaka minusgrad. Vädret är på topp. Här har vi det lugnt och skönt. Tagit långa promenader, kikat lite på stan, firat en 65-åring och en 30-åring på trevlig Italiensk restaurang. Födelsedagsfirandet fortsätter under morgondagen med tårta. Fick inte med mig kameran ändå tyvärr. Har heller inte känt mig särskilt kry och på topp, trots ledigheten. Förkylningen sitter kvar i kroppen. Ikväll ska vi dock iväg på nåt skojigt vi "ungdomar". Vi ska göra någonting i stil med Boda Borg, fast detta ligger i Umeå. Boda Borg är grymt roligt, var på det för många år sen i Skellefteå och det är som en äventyrsborg, där varje rum innebär olika äventyr och utmaningar. Man kan likna det lite vid fångarna på fortet. Dock finns här varken ormar eller tigrar. Kommer bli sjukt kul och spännande. Ska frisk-peppa mig själv nu resten av dagen. Håll tummarna för oss ikväll!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken mysig blogg du har, den ligger numera bland favoriterna!



Angående din fråga om pajen och bakplåtspappret - ja hela alltet ska ner i stekpannan, även bakplåtspappret. Sen slänger du bara in pannan i ugnen, se bara till att hantaget inte är av plast! Är det det så gör som jag och lägg över pajen i en bakform! Lycka till! /Louise

2011-03-16 @ 08:49:43
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/
Postat av: Travel and fashion

Tack Louise! Vad glad jag blir:-)

2011-03-16 @ 22:43:31
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0