Intressant läsning!



Håller på att lära mig grunderna i grafisk design och har haft en minst sagt haft intensiv vecka med näsan i böckerna.  Älskar ju foto, men att arbeta med kodning av hemsidor och objektsgrafik är ett helt outforskat område för mig. Dock verkar detta väldigt intressant och jag känner på mig att jag kommer att lära mig en himla massa nyttigt och kul den här vårteminen. Min förhoppning är att jag sen ska kunna använda mig av mina nya kunskaper för att också kunna ge bloggen ett lyft och kanske rent av en ny design.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej !

Tycker att du verkar ha det fin hemma. Var i Göteborg bor du ?

2012-02-01 @ 12:51:59
Postat av: Jasmine

Vilken spännande kurs! =)

2012-02-01 @ 22:49:58
URL: http://landskod39.blogspot.com/
Postat av: Turid

Katja: Tack:-)

2012-02-02 @ 18:09:46
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0