Adventsmys



Idag har vi bakat supergoda lussekatter. Dom blev hur bra som helst.  Nu har vi hela frysen full med hembakat, så det är bara för gästerna att droppa in. Så härligt när det doftar nybakat hemma. Adventsstjärnorna har satts upp och granen står på plats. Lite tidigt kanske, men vi kommer inte att vara hemma över julen, så vi kan lika gärna njuta av den redan nu. Ljusslingan vi köpte häromdagen gick sönder direkt, så i veckan ska jag försöka kolla efter en ny. Några hyacinter till köket vill jag också ha. Det blir pricken över i:et.

Kommentarer
Postat av: A

jag är en gäst...när kan jag komma...:-) ?

2008-12-01 @ 08:38:58
Postat av: A...igen

Clas Ohlson har ljusslingor. C.O är mannen som har allt. Börja blogga lite om "honom" så kan du räkna med att dina besök ökar på bloggen :).



Have a nice day!

2008-12-01 @ 08:40:26
Postat av: Turid

A: Du är välkommen! Ska kolla på Claes O

2008-12-03 @ 09:08:17
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0