Mera cashmere



Cashmereplagg från La redoute har enligt mig riktigt bra kvalité. Jag använder mina koftor jätteofta och först nu efter nästan två år har det kommit några noppor. Jag passade på att beställa dessa under rean strax efter att jag hämtat ut polotröjorna i samma märke. Dessa var ganska små i storlek, jag hade helst velat ha en eller ett par storlekar större för oversize-effekt, men såg att de redan var slut. Men dessa är finfina till kjol och strumpisar. Dessutom fungerar de som en perfekt bas i garderoben.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur är de i storleken? Hade beställt i 38/40 men fick ordern annulerad o nu finns bara 34/36 kvar..

:( Har koftorna sen tidigare i 34/36 och det funkar men en tröja vill man ju ha lite större så man kan ha en skjorta under och så tycker jag.

2009-02-21 @ 17:20:08
Postat av: Johanna

Oj, läser som en kratta..ser ju nu att du redan skrivit det..sorry :) Men läste även att du har koftorna sen tidigare så hur är storleken om du jämför dessa tycker du?

2009-02-21 @ 17:21:49
Postat av: Turid

Johanna: De är nog ungefär som koftorna, jag har 36 på min akoftor med, men hade gärna haft större. Tycker 36 på koftor/tröjor är som xs. På dessa tröjor tog jag 38/40, men tycker fortfarande att de är små, inte jättetighta, men absolut inte oversize. 42/44 hade jag gärna provat eller ännu större för loose effekt.

2009-02-21 @ 22:20:32
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för svaret! :) Tror inte jag vågar satsa på ngn i 34/36 då. De är ju liksom inte jättebilliga..

2009-02-22 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0